3points newlogo

ניסיון 123

ניסיון ניסיון ניסיון

האימייל נשלח בהצלחה.

 

אנו מודים לך על פנייתך,

נציג שלנו יבחן אותה ויחזור אליך בהקדם.

 

יום טוב,

הגעת למקום הנכון, אך הכתובת אינה נכונה...

ברוכים הבאים לאתר הבית של 3points! הגעת למקום הנכון, אך הכתובת אינה נכונה :)

סיפור לקוח: המרכז ללימודי סביבה

המועצה לישראל יפה נזקקה לערוץ שיווקי אפקטיבי למכירת תוכניות העשרה לבתי ספר. איך פונים לאנשי חינוך עם מסר שיווקי לא אגרסיבי, ואיך מבדלים את התוכן משאר התכנים של המועצה? תיאור פרויקט

המועצה לישראל יפה היא אחד מלקוחותינו הוותיקים. כבר מספר שנים שאנו מלווים אותה בכל הקשור לקידום ברשת האינטרנט – תפעול שוטף של האתר, רשתות חברתיות וניוזלטר שיוצא מדי שבוע. בין שלל פעילויותיה לקידום אורח חיים סביבתי ומקיים בישראל, מפעילה המועצה גם מרכז לימודי-חינוכי יחיד מסוגו. המרכז מפתח תוכניות העשרה בדגש סביבתי לתלמידים בכל הגילאים, לארגונים וחברות ואפילו לצה"ל.

לקראת שנת הלימודים הבאה עלה הצורך לספק למרכז הלימודי פלטפורמה שיווקית ייעודית לו, שתשמש את מנהלי המרכז בשיווק תוכניות הלימוד לבתי הספר ברחבי הארץ. כיצד עשינו זאת? החלטנו לשתף אתכם בתהליך – צעד אחר צעד.

SVIVA2

שלב ראשון: גיבוש אסטרטגיה

אתר האינטרנט של המועצה לישראל יפה היווה עד כה את הפלטפורמה היחידה לתקשור הפעילות של המרכז ללימודי סביבה. התכנים נבלעו במכלול התוכן העשיר המוצג באתר, ועל כן לא קיבלו את ההבלטה הדרושה לצורך שיווק ייעודי. עקב כך הוחלט להקים אתר אינטרנט חדש עבור המרכז, שיציג את התוכניות השונות בפירוט ויקל על שיווקן.

שלב שני: הגדרת קהל היעד

משיחות עם מנהלי המרכז הלימודי והרכזים הפועלים בשטח עלה כי קהל היעד המרכזי לאתר החדש הוא אנשי חינוך – מורים ומנהלי בתי ספר. על מנת לשווק לקהל זה, יש צורך באריזת התוכן באופן נגיש להם, אשר ידגיש את התועלות הייחודיות של תוכניות המרכז שמשמשות ככלי עזר למורה במהלך שנת הלימודים.

שלב שלישי: אפיון האתר

תובנה מרכזית שעלתה בשלב הגדרת קהל היעד היא כי מורים ומנהלים, בבואם לחפש פעילות שתוכל להשתלב בשנת הלימודים, מחפשים בראש ובראשונה אינפורמציה ייעודית לגילאים הרלוונטיים. מסיבה זאת הוחלט לבנות את האתר בחלוקת תוכן מרכזית לפי שכבות גילאים: בית ספר יסודי, חטיבת ביניים ותיכון, שתאפשר לאנשי החינוך למצוא במהירות את התוכן הדרוש להם. במקביל נעשה קטלוג של תוכנית הלימוד גם על פי נושאים, כגון קיימות, מנהיגות, מיחזור, מים, אנרגיה וכו'. לצורך בניית האתר נבחרה תבנית wordpress שהתאימה לאופי קטלוג התוכן שרצינו, אשר עברה התאמה לצרכינו.

שלב רביעי: עיצוב האתר

על גבי תבנית ה-wordpress שנבחרה הולבש עיצוב ייעודי המשקף את הקו העיצובי של המועצה לישראל יפה ומתכתב עם צבעי האתר הראשי שלה. עם זאת, על מנת לשדר את הפן הלימודי-חינוכי, שולבו אלמנטים גרפיים מעולם התוכן הלימודי, והאתר כולו קיבל מראה דינאמי ועדכני התואם את רוח התכנים.

שלב חמישי: עריכת התוכן

על מנת לחשוף את אנשי החינוך למגוון התוכניות הקיימות ולאפשרויות השילוב שלהן בתוכנית הלימודים, הוחלט כי הסרגל הראשי של האתר יציג את התוכניות על פי חלוקה לשכבות גיל, וגם על פי חלוקה לתוכניות מרובות מפגשים ותוכניות חד פעמיות. בנוסף, לאור הצורך הגובר של בתי ספר בסיוע בתוכניות חקר לתלמידי חטיבות הביניים והתיכון, הוחלט כי גם קטגוריה זו תקבל הבלטה בתפריט הראשי. בכתיבת דפי התוכן של התוכניות עצמן הושם דגש על האופן בו משתלבת כל תוכנית בנושאי הלימוד השנתיים וכיצד היא משמשת ככלי עזר למורה. בכל דף תוכן שולב קישור להזמנה ישירה של התוכנית או לבקשת פרטים נוספים.

שלב שישי - מהלך שיווקי כולל

על מנת למקסם את החשיפה לאתר האינטרנט החדש של המרכז הלימודי, נבנה מערך שיווקי כולל ברשת האינטרנט:

  • קידום האתר החדש באמצעות באנרים בולטים והפניות באתר הוותיק של המועצה לישראל יפה
  • קידום אורגני בגוגל באמצעות הטמעת מילות חיפוש רלוונטיות לרוחב האתר
  • דיוור אלקטרוני ייעודי לרשימת דיוור שכללה מורים, מנהלים , גורמים רלוונטיים בעיריות ואנשי חינוך ברחבי הארץ
  • קידום בפייסבוק באמצעות הדף העסקי של המועצה לישראל יפה, בטאב ייעודי ובקידום ממומן.

סיכום

האתר החדש שהוקם עבור המרכז ללימודי סביבה מהווה כלי שיווקי יעיל, נגיש וקל להתמצאות, אשר משמש את מנהלי המרכז - הן בפניה יזומה לגופי חינוך והן כמענה לאנשי חינוך שמחפשים תוכן חינוכי ברשת האינטרנט. תהליך האפיון אשר לקח בחשבון את הצרכים הייחודיים של קהל היעד סייע ביצירת מוצר שיווקי אפקטיבי שישרת את המועצה לישראל יפה בשנים הבאות.

 

בקרו באתר המרכז ללימודי סביבה בכתובת: sviva.org.il

 

צרו קשר

פתרונות תוכן? שיווק באינטרנט? בלוג מקצועי? ניהול תוכן? תוכן שיווקי? ניוזלטר מקצועי? תוכן למנועי חיפוש? קופירייטינג לאינטרנט? שיווק ברשתות חברתיות? הרצאות וסדנאות מקצועיות? עיצוב אתרי אינטרנט ודפי פייסבוק?

צוות 3points, החברה המובילה לתוכן ושיווק באינטרנט, עומד לשירותכם בכל עת. לכל שאלה, בקשה וגם לייעוץ ללא כל התחייבות מצידכם – אנחנו כאן:



3points

חדשות