3points newlogo

תוכן סלולרי – שיטת חמשת השלבים של 3points

3points מאמינה כי התוכן הסלולרי של חברה עסקית או ארגון ציבורי חייב להיות מסונכרן עם תכני האינטרנט והנוכחות ברשתות חברתיות. על בסיס הבנה זו, פותחה מתודולוגיית חמשת השלבים של מעבר הדרגתי וחכם של תוכן אינטרנטי למדיה הסלולרית:

  • מיפוי נוכחות ברשת – ניתוח ומיפוי כלל הפעילויות של הלקוח באינטרנט, לצורך זיהוי ואיתור פלטפורמות הניתנות להמרה למדיה הסלולרית.
  • הגדרת יעדים – גיבוש רשימת המטרות המדויקות של המעבר לסלולר, הן ברמת המיתוג והן ברמה האמפירית.
  • גיבוש מסרים קריאטיביים – התוכן הוא המסר ולהיפך, ולכן יש לגבש מראש את מערכת המסרים שיועברו באמצעות המדיה הסלולרית. צוות הקריאייטיב של 3points יבצע המרה מקצועית של המסרים למדיה הסלולרית.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית במדיה הסלולרית – אפיון מקצועי על ידי צוות מומחי תוכן, וגיבוש תוכנית-אב לאסטרטגיה שיווקית שתהווה את הבסיס למעבר לסלולר. התוכנית האסטרטגית תכלול לא רק אלמנטים מתחום הסלולר, אלא גם את המעטפת שתלווה את הפעילות – ובעיקר את השימוש ביישומי הרשתות החברתיות באינטרנט לקידום המטרות והיעדים.
  • אבחון טכנולוגי-סלולרי – בדיקת הכלים האפקטיביים ביותר למימוש האסטרטגיה השיווקית, תוך בחינה יסודית של המשמעויות של עלות-תועלת.

● רוצים להכיר פתרונות תוכן חכמים נוספים מבית 3points, כמו תוכן למנועי חיפוש, קופירייטינג לאינטרנט, ניוזלטר מקצועי, ניהול תוכן, בלוג מקצועי, מנהל תוכן מקצועי וגם שיווק ברשתות חברתיות?

צרו עימנו קשר ונגיע אליכם לפגישת ייעוץ – ללא כל התחייבות מצידכם:



3points

חדשות