בעידן שבו אתר האינטרנט הינו כלי שיווקי-תדמיתי-מכירתי ממדרגה ראשונה, מנהל תוכן אינו עוד "בורג קטן" במערכת. תפקידו בכל חברה, ארגון או מוסד הופך להיות מרכזי יותר ויותר – והדרישות ממנו בהתאם. כעת מציעה חברת 3points מסלול הכשרה מקצועי פרטי למנהלי תוכן המקנה למשתתפים בו את הכלים המובילים והמתקדמים ביותר בתחום ניהול התוכן.
למי מיועד הקורס?
• חברות, ארגונים ומוסדות המבקשים לקדם מנהלי תוכן המועסקים או עתידים להיות מועסקים על ידם ולהעניק להם את הכלים המקצועיים המובילים להצלחה בתפקיד.
• אנשי תקשורת או שיווק המעוניינים לעבור הסבה מקצועית לתחום ניהול התוכן. כיום אין בשוק העבודה מנהלי תוכן בעלי הכשרה מקצועית ממוסד כלשהו ולכן ההשתתפות בקורס תקנה למשתתפים בו יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים למשרות שעליהם יתמודדו.
• בעלי עסקים בינוניים וקטנים בסביבה תחרותית, המנהלים בעצמם את אתרם ומבקשים ליצור לעצמם יתרון משמעותי על פני מתחריהם ברשת באמצעות ניהול תוכן מקצועי.
הנושאים במסגרת הקורס:
• מיהו מנהל תוכן מקצועי ומידת חשיבותו בארגון? כיצד להפוך למנהל תוכן אקטיבי וליצור "מנגנון אנושי" שיספק את תכניו?
• אפיון אתרים וניהול התוכן הדרוש להם: אתרים מקצועיים, אתרים שיווקיים ומה שביניהם
• ניהול תוכן כמקדם מכירות: איך להפוך את אתר האינטרנט ל"מנוף כלכלי" עבור החברה או הארגון?
• סקירת כלי ניהול תוכן: מערכות ניהול תוכן, תוכנות גראפיות, אתרי עזר ועוד
• כלים לעריכה ברשת: סקירה ותרגול מעמיק של הכללים והכלים לעריכה באינטרנט
• מהו מבנה "נכון" של אתר? כלים להפיכתו לידידותי ונוח למשתמש
• הסביבה הטכנולוגית: מושגי מפתח מתחום הטכנולוגיה שרצוי להכיר
• התוכן כמקדם אתרים: איך להפוך את ניהול התוכן לפלטפורמה לקידום האתר במנועי חיפוש
• עידן הווב 2.0: כיצד לייצר אתר קהילות וכיצד לקדם אתרים בעידן החדש
פרטים נוספים והרשמה באתר 3points
עוד בנושא:
נראה יפה, שיהיה בהצלחה.