• 4 במרץ 2007

נחיתה נעימה: כך בונים דפי נחיתה

נחיתה נעימה: כך בונים דפי נחיתה

נחיתה נעימה: כך בונים דפי נחיתה 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem
ככל שעריכת התוכן בדפי נחיתה מקצועית יותר, ככל שעיצובם אטרקטיווי יותר וככל שדרכו של הגולש אל מפעיל דף הנחיתה קלה יותר – כך תושג מטרת הקמפיין באופן מקסימלי

דפי נחיתהמה תרצו שיראה הגולש שלכם שיפגוש אתכם, בפעם הראשונה אולי? מה הייתם רוצים לומר לו? איך היית גורמים לו להישאר, רק עוד קצת, ולהתרשם מכם ומהעסק או הארגון שלכם?

בשנים האחרונות גובר מאוד משקלו של קידום אתרים בתשלום, ביחס לקידום אתרים אורגני, המסורתי יותר. מדובר בתשלום עבור הצגת מודעה על פי מליות חיפוש. אופן בחירת מלות החיפוש הללו מהווה תורה בפני עצמה, אך במקרה הזה נתמקד בתוכן.

מסלול קידום האתרים בתשלום של “גוגל” AdWords מתבסס על דירוג הקישורים הממונים על פי שילוב של 2 קריטריונים: הראשון – גובה התשלום עבור כל הקלקה; השני – מספר ההקלקות על מודעתך. כלומר, ככל שתשלם יותר עבור כל הקלקה, כך תדורג המודעה גבוה יותר. יחד עם זאת, גם מודעה שבעליה משלמים פחות ממך תוכל להיות מדורגת לפניך אם יותר גולשים מעדיפים להקליק עליה.

ברור מאליו כי ישנה חשיבות מכרעת לאופן בו בונים קמפיין שכזה מבחינת תכניו. חשוב מאוד להקפיד כי המודעה תהיה אטרקטיווית מספיק. שתתאים למלות החיפוש שהקליק הגולש. שתגלה, אך תסקרן.

הנדבך השני המרכזי הוא מקום המפגש עם הגולש. המקום הנכון הינו דפי נחיתה. כלומר, יצירת דפים שאליהם מגיע הגולש על ההקלקה. ישנה חשיבות ליצירת מספר דפים המותאים למלות החיפוש השונות ולנוסח ההפניה. דף הנחיתה נועד לרוב להשיג קשר ראשוני עם הגולש – כלומר, השגת פרטיו. ככזה עליו להיות ממוקד ומהודק. כתוב היטב ומכיל את כל הפרטים להתקשרות עם מפעיל דף הנחיתה. אין להסתפק בטופס יצירת קשר בלבד.

חשוב מאוד להקפיד גם על עיצוב דף הנחיתה. להשקיע בו ובמסריו. אם ישנה אפשרות להעניק למבקר בדפי הנחיתה הטבה כלשהי – זוהי כמובן דרך טובה נוספת ליצירת בסיס ראשוני.

ככל שעריכת התוכן בדפי נחיתה מקצועית יותר, ככל שעיצובם אטרקטיווי יותר וככל שדרכו של הגולש אל מפעיל דף הנחיתה קלה יותר – כך תושג מטרת הקמפיין באופן מקסימלי.

8 comments

Leave a Reply

WhatsApp chat