• 20 ביוני 2007

להיות מנהל תוכן – סוגיית הביצה והתרנגולת

להיות מנהל תוכן – סוגיית הביצה והתרנגולת

להיות מנהל תוכן – סוגיית הביצה והתרנגולת 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem

מנהל תוכןבזמן האחרון אני מקבל יותר ויותר פניות מאנשי תקשורת בעבר ובהווה, או סטודנטים לתקשורת, שתוהים האם כדאי להם לעבור הסבה לתחום התוכן באינטרנט והאם יוכלו למצוא עבודה בתחום בעתיד.

כמו בכל עיסוק, גם כאן קיים אלמנט הביצה והתרנגולת: על מנת לעסוק בניהול תוכן מקצועי דרוש לרוב ניסיון בתחום. כיצד ניתן לצבור ניסיון מבלי להיות מועסק קודם לכן כמנהל תוכן?

החדשות הטובות הן שבמדיה האינטרנטית הסוגיה הזו פתירה בקלות יחסית: אפשר לצבור ניסיון, גם בלי להיות מועסק בתחום. ניהול בלוג מקצועי, לדוגמה, מהווה דרך מצוינת לעשות את זה – ולבד. בלוגר מקצועי שמוכיח יכולות טובות בניהול תוכן הבלוג שלו עצמו, קידומו במנועי חיפוש ואפילו שיווק באינטרנט מפעם לפעם שווה במקרים רבים הרבה יותר ממנהל תוכן בעל ניסיון.

לא במקרה, נהנים בלוגרים בולטים מהצעות עבודה על ידי מעסיקים שמזהים את הפוטנציאל. את חלק מן המועסקים במסגרת 3points למשל פגשנו דרך הבלוגים – ואנחנו כנראה לא לבד.

אז מה לעשות? פשוט לעשות. אני אוהב מאוד את המושג "ללמוד דרך המקלדת" – ולא רק משום שהוא נשמע טוב. המציאות מוכיחה כי זו שיטת הלימוד הטובה ביותר בתחום התוכן באינטרנט, קידום אתרים, שיווק ברשת ועוד. אפשר כמובן לרכוש הכשרה מקצועית כבסיס – אבל היתר הוא כבר לרוב עניין של מוטיבציה וכישרון.

בהצלחה…

1 comment
  • להיות מנהל תוכן – סוגיית הביצה והתרנגולת 20 ביוני 2007 at 9:53

    […] למאמר המלא דרג את התוכן:0מומלץלא מומלץהוספת תגובה סטטיסטיקהכניסות היום 86 […]

Leave a Reply

WhatsApp chat