• 18 בספטמבר 2007

ראשון זה טוב – אבל מה הלאה?

ראשון זה טוב – אבל מה הלאה?

ראשון זה טוב – אבל מה הלאה? 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem

לעתים נדמה כי רבים שוכחים שהמקום הראשון הוא רק האמצעי, לא המטרה

כולם רוצים להיות ראשונים ב"גוגל" – ואפשר להבין מדוע.

 ויחד עם זאת, לעתים נדמה כי רבים שוכחים שהמקום הראשון הוא רק האמצעי, לא המטרה. זאת אומרת: אם הצלחתם להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש הנחשק בעולם, אבל האתר שלכם לא יוביל את הגולשים ליעד שלכם, לא עשיתם דבר.

לכן, ללקוחות שלנו, אנחנו מסבירים שוב ושוב שמקום ראשון זה טוב, אבל השאלה האמיתית היא איך יתייחסו הגולשים לאתר, כשיגיעו אליו. האם תכניו יעודדו אותם להישאר? האם ירצו לחזור ולבקר שוב? ושאלת השאלות – האם ימלאו טופס יצירת קשר או לחילופין הזמנה?

כל אלה קשורים לתוכן האתר, בנייה נכונה של תפריטיו, העיצוב הגראפי ועוד הרבה גורמים אחרים. גוגל הוא אכן יצרן תנועת הגולשים הטוב בעולם. אלא שכל היתר (בינתיים?) תלוי רק בכם ובתכניכם.

2 comments
  • ראשון זה טוב – אבל… 18 בספטמבר 2007 at 1:23

    […] בלוג: "תוכן העניינים", גרסת הקפהעוד כמה מלים על תוכן באינטרנט: ניהול תוכן, עריכת תוכן, קידום אתרים דרך התוכן, שיווק אתרים ועוד. האח הצעיר והזהה (כמעט) לבלוג שלי בוורדפרסצפיה בעמוד הפוסט: כל הגולשיםהוספת תגובה: כל הגולשים ראשון זה טוב – אבל…0תגיות: גוגל/ google/ 3points/ ניהול תוכן/ מנועי חיפוש0 תגובות יום שני, 17/9/07, 12:23 כולם רוצים להיות ראשונים ב"גוגל" ואפשר להבין מדוע. אלא שלעתים נדמה כי רבים שוכחים שהמקום הראשון הוא רק האמצעי, לא המטרה. למאמר המלא […]

  • 10 ה”מכות” של האתרים הישראליים « הבלוג של 3points: ניהול תוכן – שיווק באינטרנט 7 באפריל 2009 at 20:21

    […] 10. מקדמים עצמם לדעת. אז נכון שקידום במנועי חיפוש הוא נדבך חשוב בהצלחה ברשת, אבל לעתים הרצון לקדם גורם לאתרים להפיק תכנים מביכים. התוכן נועד לגולשים בראש ובראשונה – ורצוי שהגולשים גם ימצאו בו עניין. עוד פרטים […]

Leave a Reply

WhatsApp chat