זה רק מחזק את ההרגשה שהאינטרנט יתפוס לו עוד ועוד נתח במקומה של המדיה המודפסת, או שלפחות יהיה חיבור בין המדיות.
דה-מארקר עצמם הבינו את זה ויש להם קישור מהמהדורה המודפסת לכל מקטע מקביל לו באתר שלהם.
גוגל כבר מאפשרת באמצעות מערכת ה-AdWords שלה לפרסם בעיתונות ובטלויזיה ולמדוד את החשיפות, כשלדעתי מטרתה העתידית היא להביא למדידה מלאה של המדיות האלה ולמודל תשלום חדש שלא הכרנו עד כה במדיות האלה (אולי תשלום ל"קליק" או לרכישה עבור צפיה בפרסומת טלויזיה למשל?).
זה רק מחזק את ההרגשה שהאינטרנט יתפוס לו עוד ועוד נתח במקומה של המדיה המודפסת, או שלפחות יהיה חיבור בין המדיות.
דה-מארקר עצמם הבינו את זה ויש להם קישור מהמהדורה המודפסת לכל מקטע מקביל לו באתר שלהם.
גוגל כבר מאפשרת באמצעות מערכת ה-AdWords שלה לפרסם בעיתונות ובטלויזיה ולמדוד את החשיפות, כשלדעתי מטרתה העתידית היא להביא למדידה מלאה של המדיות האלה ולמודל תשלום חדש שלא הכרנו עד כה במדיות האלה (אולי תשלום ל"קליק" או לרכישה עבור צפיה בפרסומת טלויזיה למשל?).
בקיצור – הכל מתחבר להכל.
שרון אביגדור