• 16 ביוני 2008

המגמה נמשכת: הפרסום בעיתונות המודפסת ממשיך לצנוח

המגמה נמשכת: הפרסום בעיתונות המודפסת ממשיך לצנוח

המגמה נמשכת: הפרסום בעיתונות המודפסת ממשיך לצנוח 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem

המשבר במדיה המודפסת נמשך: ברבעון הראשון של השנה נרשמה בארה"ב ירידה חסרת תקדים של 14% בפרסום בעיתונות המודפסת. לקרוא ולהפנים…

המאמר המלא בדה-מארקר

1 comment
  • שרון אביגדור 8 ביולי 2008 at 10:22

    זה רק מחזק את ההרגשה שהאינטרנט יתפוס לו עוד ועוד נתח במקומה של המדיה המודפסת, או שלפחות יהיה חיבור בין המדיות.

    דה-מארקר עצמם הבינו את זה ויש להם קישור מהמהדורה המודפסת לכל מקטע מקביל לו באתר שלהם.

    גוגל כבר מאפשרת באמצעות מערכת ה-AdWords שלה לפרסם בעיתונות ובטלויזיה ולמדוד את החשיפות, כשלדעתי מטרתה העתידית היא להביא למדידה מלאה של המדיות האלה ולמודל תשלום חדש שלא הכרנו עד כה במדיות האלה (אולי תשלום ל"קליק" או לרכישה עבור צפיה בפרסומת טלויזיה למשל?).

    בקיצור – הכל מתחבר להכל.

    שרון אביגדור

Leave a Reply to שרון אביגדור Cancel Reply

WhatsApp chat