• 22 בדצמבר 2008

תקציב שיווק 2009 – לחשוב מחוץ לקופסה

תקציב שיווק 2009 – לחשוב מחוץ לקופסה

תקציב שיווק 2009 – לחשוב מחוץ לקופסה 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem

budget זה הזמן להחלטות לא שגרתיות. לחשוב מחוץ לקופסה על דרכים אחרות לחלוקת העוגה התקציבית. בעידן כזה, החוכמה היא לאתר ערוצים חדשים. לנטוש בהדרגה את מה שהיה נכון לעבר ולחשוב על ההווה והעתיד. להתקדם – דרך האינטרנט.

המאמר, כולל טבלת השוואה בין המדיות, באתר הבית שלנו

Leave a Reply

WhatsApp chat