תקציב שיווק 2009 – לחשוב מחוץ לקופסה תקציב שיווק 2009 – לחשוב מחוץ לקופסה https://3points.co.il/wp-content/themes/blade/images/empty/thumbnail.jpg 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem צחר רותם - Tsahar Rotem //3points.co.il/wp-content/uploads/2020/01/new-LOGO-best-white-bg.png 22 בדצמבר 2008 22 בדצמבר 2008 זה הזמן להחלטות לא שגרתיות. לחשוב מחוץ לקופסה על דרכים אחרות לחלוקת העוגה התקציבית. בעידן כזה, החוכמה היא לאתר ערוצים חדשים. לנטוש בהדרגה את מה שהיה נכון לעבר ולחשוב על ההווה והעתיד. להתקדם – דרך האינטרנט. המאמר, כולל טבלת השוואה בין המדיות, באתר הבית שלנו Technorati Tags: תקציב שיווק,תקציב אינטרנט,מדיה מודפסת
Leave a Reply