• 5 באוגוסט 2010

עצה ל"עונת המלפפונים" שלכם

עצה ל"עונת המלפפונים" שלכם

עצה ל"עונת המלפפונים" שלכם 150 150 צחר רותם - Tsahar Rotem

כולם (כמעט) בחופשה, התוכן דל וקצב העדכונים בהתאם. בין עדכון סטאטוס אחד לשני בפייסבוק, זהו זמן מצוין לרענון התכנים הסטאטיים באתר שלכם

seaיולי-אוגוסט  נחשבים לרוב חודשים "מתים" עבור מנהלי אתרים ומנהלי תוכן בחברות וארגונים. כולם (כמעט) בחופשה, התוכן דל וקצב העדכונים בהתאם.

בין עדכון סטאטוס אחד לשני בפייסבוק, זהו זמן מצוין לרענון התכנים הסטאטיים באתר שלכם. הכוונה היא לתכנים שאינם חדשותיים בתפריטי סרגל הכלים שלכם. לרוב מדובר בטקסטים שאינם דורשים שינוי תכוף ולכן בזמנים רגילים איננו נוהגים לבקר בהם.

הנה 5 דוגמאות לאזורים באתר שמומלץ לבקר בהם ב"עונת המלפפונים" שלכם:

  • מי אנחנו: מתי בפעם האחרונה בדקתם מה כתוב אודות החברה או הארגון שלכם? לרוב מדובר בטקסט שנכתב בשלב הקמת האתר ואנו, מנהלי התוכן, איננו נוהגים לבקר בו. הגולשים, על פי הנתונים הסטטיסטיים, דווקא מבקרים בדף הזה לא מעט. זה הזמן לבדוק האם דף האודות שלכם דורש שינוי.
  • הצוות שלכם: רבים מהאתרים כוללים פירוט של אנשי הצוות המובילים בארגון ובחברה. ברבים מהם הפירוט הזה נותר כשהיה זמן רב, גם כאשר במציאות משתנה ההרכב הפרסונאלי בחברה או בארגון. נצלו את חום יולי-אוגוסט לעדכן דף זה.
  • פרטי התקשרות: באתרי ארגונים – בעיקר בשלטון המקומי – נהוג לפרסם בדפים של אגפים ומחלקות שונות פרטי התקשרות עם בעלי תפקידים שונים. כמו במקרה הקודם, גם במקרה הזה מומלץ לבחון את מידת ההתאמה בין הפרטים באתר למציאות.
  • מבצעים והטבות: אחד החוליים של אתרי חברות הוא דפי מבצעים והטבות שנותרים באתר, על אף שפג תוקפם במציאות. זה רע מאוד שכן לא אחת מגיעים גולשים לדפים אלו דרך מנועי חיפוש ומצפים לממש את ההטבה או המבצע. רק בעת הפנייה לחברה מתברר להם כי ההטבות הללו אינן בתוקף עוד. זו דרך בטוחה להשיג לקוחות מאוכזבים. מכיוון שדפי תוכן מסייעים מאוד בקידום במנועי חיפוש, לא מומלץ למחוק לחלוטין את הדפים הללו. הפתרון הוא לציין בדפים הללו באופן בולט שהמבצע כבר אינו בתוקף.
  • שירותים ופתרונות: מה שנכון למבצעים והטבות, נכון גם כאן – בעיקר לגבי חברות עסקיות. בדקו היטב: האם אתם אכן מספקים בפועל את השירותים והפתרונות המתפרסמים באתר שלכם?

אלה כמובן רק כמה דוגמאות לאזורים באתר שמומלץ לבקר בהם. מן הסתם הצורך ברענון משתנה בין אתר לאתר. בהצלחה!

ShareLike This!

2 comments

Leave a Reply

WhatsApp chat