לשלוש נקודות דרוש/ה מנהל/ת משרד עם המון מוטיבציה, אסרטיביות ואחריות אישית, כזו שתעשה לנו סדר במשרד ושקט בראש 🙂
מהות התפקיד:
- ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד, כולל תיאום פגישות, יומנים, עבודה מול ספקים וכדומה
- ניהול מערך הגבייה מול לקוחות החברה
- ידע והבנה בהנהלת חשבונות – רצוי עם ניסיון מוכח
- מענה שוטף לטלפונים ולפניות לקוחות / לקוחות פוטנציאליים
- השתתפות פעילה בישיבות צוות מקצועיות
- עזרה אישית למנכ"ל ולסמנכ"לית כספים
- סיוע במשימות שיווק שונות של החברה
המשרה בין השעות 09:00 ל-16:00 במשרדינו בהרצליה פיתוח. קורות חיים ל – [email protected] . רק פניות מתאימות ייענו.
Leave a Reply