רק מי שלא עושה גם לא טועה, אבל במדיה החברתית מחיר הטעויות יכול להיות גבוה במיוחד. טעות באופן ניהול המדיה החברתית מתגלגלת לעיתים כמו כדור שלג שאינך יודע לאן יגיע וכיצד אפשר לעצרו – אם בכלל. האם בעידן הנוכחי ניתן בכלל לנהל זירת מדיה חברתית, מבלי לקחת סיכונים? התשובה היא כנראה לא. עם זאת, ניתן בהחלט למזער נזקים. במקום להשקיע בניהול משברים, רצוי להשקיע בתשתית החברתית ובמדיניות הרשתות החברתיות שלכם מבעוד מועד.הטור המלא ב"פידר" של גלובס
Leave a Reply